Bu ilan yayından kaldırılmıştır.

Halkla İlişkiler Elemanı

• 21.05.2021
  • 200 - 500

İş Tanımı

Mio Bianco Resort ve Mio Mare Resort otellerimizin Halkla İlişkililer Departmanı'nda tatile gelen ailelerimizin sorunlarıyla bire bir ilgilenebilecek. Tatil süresince tatil koçluğu yapabilecek çalışma arkadaşları arıyoruz. Saat 9:00 - 17:00 arasında mesai yapıyoruz ve tatil yaparak para kazanıyoruz. Belirtilen kriterlere uygunsanız başvurularınızı bekliyoruz.

Aranan Nitelikler

-Giyimine özen gösteren
-Diksiyonu düzgün
-Takım çalışmasına yatkın
-Konaklama ve seyahat engeli olmayan
-Presentable
-DENEYİMLİ / DENEYİMSİZ
-BAY / BAYAN

Özet Bilgiler

Benzer İlanlar

Doğa İnsan Kaynakları Yönetim ve Bilişim Danışmanlık Hizmetleri Ltd. Şti.
Türkiye
Muğla - Bodrum, Muğla - Bodrum
BENZER TÜM İLANLAR

DOĞA TUR

Modern tasarımıyla Bodrum'un incisiMio Bianco Resort; Akçabük mevkiinde, 2008 yılında inşaatına başlanmış, 2010 yaz sezonunda hizmete girmiş bir tasarım otelidir. Otelimiz 2015 yılında tamamen yenilennmiştir.Toplam 130 odaya sahip tesiste; sağlık merkezi, masaj odaları, sauna, Türk hamamı, buhar odası, fitness salonu, A'la Carte Restaurant, mini club (04-12 yaş), çocuk oyun parkı, market, kuaför, revir, wireless ve çamaşır servisi bulunmaktadır. İstek halinde bebek bakıcısı,kuru temizleme ve araba kiralama kolaylıklarını da sunmaktadır. Otel konum itibarıyla Bodrum merkeze 15 dakika, denize 40m mesafededir.İnci gibi kumları, tertemiz denizi, sizler için tasarlanmış konforlu odalarda tatilinizin keyfini çıkarırken Bodrum Akçabük ormanlarının nefesinizi tazeleyecek havasıyla yenileneceksiniz. Bodrum'un yüzü olan Mio Bianco Resort Otel sizleri memnun etmek için çalışıyor.Bodrum tatilinizde evinizdeki rahatlığı, huzuru ve konforu arıyorsanız Mio Bianco Resort ailesi olarak sizleri misafir etmek için bekliyoruz.